اطلاعات در مورد پرونده مجیدی را به کمیته انضباطی ارائه کردیم

سپاهانی‌ها توپ ناکامی‌ها را به زمین ما نیندازند

شکایت‌مان از مجیدی گم شده بود!

خوروش: قربانی برنامه ریزی سازمان لیگ شدیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ما قربانی برنامه‌ریزی سازمان لیگ شدیم.
کد خبر: ۵۵۷۳۷۲
خوروش: قربانی برنامه ریزی سازمان لیگ شدیم


رسول خوروش درباره حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما در واقع قربانی برنامه‌ریزی سازمان لیگ شدیم. در مدت 24 روز 7 بازی انجام دادیم که 4 دیدار خارج از خانه بود و 2 بازی نیز خارج کشور برگزار شد.

وی افزود: 3 بازی از 7 دیداری که انجام  دادیم 10 نفره شد که یکی از آنها 120 دقیقه به طول انجامید. تمام ضربه‌ای که سپاهان خورد از این برنامه‌ریزی بود که هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم لیگ برتر آسیب دیدیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره کرانچار تصریح کرد: او تقصیری ندارد. از اول هم پیش‌بینی می‌کردیم چنین برنامه‌ای برای ما طراحی شود و همین موضوع هم عملی شد.

خوروش درمورد مصدومان سپاهان تصریح کرد: بولکو، پاپی و نویدکیا هنوز شرایطشان معلوم نیست. روز به روز تمریناتی و فیزیوتراپی انجام می‌دهند اما نمی‌شود درباره آنها اظهار نظر دقیقی داشت. پارگی نیست که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم. آسیب‌دیدگی رباط است که باید ترمیم شود.

وی درباره اینکه آیا کرانچار مطرح کردن مصدومیت بازیکنانش را برای عدم برنامه‌ریزی حریفان روی آنها در نظر می‌گیرد یادآور شد: چنین چیزی وجود ندارد. هیچ مربی نمی‌خواهد دست به این کار بزند.

سرپرست سپاهان درباره اینکه جمشیدیان اعلام کرده مصدوم نیست عنوان کرد: او مدتی مصدوم بود و پس از آن کرانچار احتمالا به علت آماده نبودنش او را در ترکیب قرار نداد و از لیست خارج کرد. شاید زمانی که از لیست خارج شد مصدوم نبوده اما به هر حال تصمیم سرمربی بوده است.

وی درباره صحبت‌هایی که این روزها درباره احسان حاج‌صفی مطرح می‌شود گفت: باشگاه سپاهان به این حرف‌ها گوش نمی‌دهد. مربی ما هم به این مسائل توجهی ندارد. او بازیکن جوانی است و شاید از این مسائل لطمه بخورد اما ما به این حرف‌ها به هیچ عنوان گوش نمی‌دهیم.

خوروش درباره شکایت باشگاه سپاهان از عدم ثبت قرارداد مجیدی با استقلال خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه نامه شکایت ما گم شده بود و پس از پیگیری ما دوباره این موضوع در دستور کار قرار گرفت و پیگیر این مسائل خواهیم بود.

به گزارش فارس ، سرپرست سپاهان درباره دیدار فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی سختی داریم اما با توجه به اینکه از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌بریم، تمام تلاش خود را در این دیدار انجام خواهیم داد تا این جام را بگیریم. بازیکنان از نظر جسمانی که با مشکلاتی روبرو شدند که به علت فشردگی بود اما از لحاظ روحی مشکلی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها