قلعه نویی:استقلال ارث پدری من نیست

روزنامه ها می خواهند از من یک چهره زشت بسازند

خودم برای پروین مجسمه چشم آبی می سازم

فتح‌‌الله‌زاده: تا من هستم قلعه‌نویی هم هست

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا زمانی که من در استقلال هستم قلعه‌نویی هم می‌ماند.
کد خبر: ۵۵۷۳۷۰
فتح‌‌الله‌زاده: تا من هستم قلعه‌نویی هم هست


علی فتح‌الله‌زاده که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در خصوص دیدار استقلال و الریان و اتفاقات پس از این مسابقه اظهار داشت: همه دیدند چه بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتید اما هر وقت قلعه‌نویی نتیجه می‌‌گیرد صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود. اگر این گونه است پس ما با بازیکنان الریان هم مذاکره کرده‌ایم.
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود رویانیان برای استقلال اسپانسر گرفته است گفت: اصلا چنین مسئله‌ای نیست در رسانه‌ها مطرح شد که پرسپولیس بانک رفاه را اسپانسر استقلال کرده در حالی که ما دو هفته زودتر از رقیبمان این بانک را روی پیراهنمان تبلیغ می‌کردیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی که حسین فرکی روی خط آمده بود و در خصوص تماس‌ها با بازیکنانش صحبت می‌کرد گفت: من از فرکی تشکر می‌کنم چون او مربی بسیار خوبی است و با شرافت کار می‌کند.صبحت‌های او به ما کمک زیادی خواهد کرد او می‌توانست بگوید که با بازیکنان ما حرف زده شده ولی مردانگی کرد و چیزی نگفت.
فتح‌الله‌زاده تأکید کرد: اتفاقا همین دیروز با دو نفر از بازیکنان استقلال صحبت می‌کردم. آنها گفتند که باشگاهی به آنها پیشنهاد داده و حتی حاضر هستند 50 درصد قراردادشان را پرداخت کنند ولی برای آنکه شایعه‌ای به وجود نیاید چیزی نگفتیم. من هم به آنها گفتم مسئولیت این صحبت‌ها با من است و با قدرت برای استقلال بازی کنید.
وی در خصوص انتقاداتی که از مربیان ایرانی می‌شود گفت: همیشه گفته‌ام مربیان ایرانی خیلی خوب هستند و ما می‌توانیم در کنار آنها یک تمرین‌دهنده خارجی خوب داشته باشیم و به نیروهایی مثل منصوریان، استیلی، ویسی، قلعه‌نویی، مرفاوی و خیلی‌های دیگر اطمینان کنیم.
مدیرعامل باشگاه استقلال با تعریف و تمجید از گل‌های برهانی و فرهاد مجیدی گفت: معمولا وقتی استقلال گل می‌زند از جایم بلند نمی‌شوم ولی دیدید که وقتی فرهاد مجیدی گل زد در آغوش قلعه‌نویی رفت و من به خاطر همین حرکت او ایستادم و دست دادم این کارها برای فوتبال ما درس است دیدید که برهانی هم چه گل با کلاسی زد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های قلعه‌نویی و اینکه آیا او از استقلال می‌رود گفت: تا زمانی که من هستم قلعه‌نویی جایی نمی‌رود. متأسفانه افرادی هستند که او را ناراحت می‌کنند اما هواداران نگران نباشد تا وقتی من هستم او جایی نمی‌رود چون قلعه‌نویی مثل یک پدر است برای بازیکنان تیمش و ما باید قدردان زحمات او باشیم.

فتح‌الله زاده با گلایه از حرف و حدیث‌های پیرامون احسان حاج صفی و احمد جمشیدیان گفت: از حاج صفی شناختی ندارم و اگر او می‌خواست تبانی کند، در جام حذفی پنالتی به او زیبایی نمی‌زد. من منکر ناپاکی در فوتبال نیستم ولی یکی از پاک‌ترین فوتبال‌های دنیا را داریم. متأسفانه در اینجا ظرفیت باخت نداریم اما شما دیدید که وقتی در جام حذفی باختیم کلامی حرف نزدیم. مگر سپاهان در دو بازی از الاهی 8 گل نخورد؟ پس باید بگوییم سال بعد بازیکنان آنها هم به عربستان می‌روند. اتفاقا می‌خواستم از طریق همین برنامه اعلام کنم هر باشگاهی دوست دارد با بازیکنان استقلال برای فصل بعد مذاکره کند. بازیکنان باید خودشان غیرت داشته باشند و تا آخرین نفس برای تیمشان بازی کنند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص فینال جام حذفی گفت: با تمام احترامی که برای رحیمی قائل هستم اما در فینال طرفدار پرسپولیس هستیم. دوست دارم آنها قهرمان شوند چون حضور دو تیم طرفدار در آسیا خیلی به فوتبالمان کمک می‌کند.
فتح‌الله‌زاده در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه چه زمانی بودجه فصل بعد استقلال مشخص می‌شود گفت: فردا بودجه را به هیئت مدیره خواهم داد چون انصافا امسال خیلی زجر کشیده‌ام و نمی‌خواهم سال آینده با مشکلات مالی کام هواداران تلخ شود. امسال استقلال از وزارتخانه سه میلیارد تومان پول گرفت و اگر همین رقم را به ما می‌دادند در ادامه راه برایمان کافی بود. اما اگر مسئولان پول نمی‌دهند بگویند تا به خانه برویم.
وی در خصوص مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا مجسمه علی پروین به آن شکل ساخته شد موهای پروین کم بود و حتی چشم آبی هم نداشت. اگر آنها مجسمه پروین را درست نکنند خودم برای او مجسمه چشم‌آبی می‌سازم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سؤال که آیا شما موافق برنامه‌های کروش در فوتبال ما هستید یا خیر گفت: گلایه ما از زمانبندی مسابقات بود و کروش  با اردوهایش لیگ را به هم ریخت. فکر می‌کنم همین زمان‌بندی باعث حذف تراکتور‌سازی و سپاهان شد.
وی در خصوص شایعاتی که در فصل آینده برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی شنیده می‌شود گفت: مطمئن باشید قلعه‌نویی مربی بزرگی است و تیم ملی با او ضرر نمی‌کند.
به گزارش فارس ؛ وی در پایان در خصوص اینکه بایرن مونیخ موفق شد بارسلونا را شکست دهد  گفت: عکس من را با مربی بایرن دیدید. من هم به آنها مشورت دادم و چهار گل به بارسا زدند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها