این تیترها چیزی به من اضافه نمی کند

عابدینی: قرار نیست نیوکاسل را بخرم

مدیرعامل باشگاه داماش خبر مذاکره سرمایه‌گذار ایرانی مقیم انگلیس برای خرید این باشگاه را تکذیب کرد و گفت: رسانه ها با انتشار خبرهای کذب آدم‌ها را بزرگ نکنند.
کد خبر: ۵۵۷۳۶۴
عابدینی: قرار نیست نیوکاسل را بخرم


امیر عابدینی با رد خبر مذاکره یک سرمایه‌دار ایرانی مقیم انگلیس برای خرید داماش، گفت: چرا برخی افراد این خبرها را باور می‌کنند.من قرار نیست که نیوکاسل را بخرم.  متاسفانه روزنامه‌ها هم این خبر را نوشته‌اند و فکر نکردند که شاید این آدم‌ها می‌خواهند با این کار خودشان را مطرح کنند.
وی ادامه داد: مثلا شما می‌توانید اکنون تیتر بزنید که عابدینی پرسپولیس را می‌خرد! البته این تیتر چیزی به من اضافه نمی‌کند و اتفاق عجیبی نیست، اما با خبرهای کذبی از این دست آدم‌ها را بزرگ می‌کنند و آن وقت همین آدم‌ها کلاه ما را بر می دارند. کسی که می‌خواهد خودش را مطرح کند به همین سادگی این کار را می‌کند.
مدیرعامل باشگاه داماش همچنین گفت: رسانه ای که خبر مذاکره این فرد را با ما منتشر کرده، شجره نامه او را منتشر کند. او حتما خواهد گفت که یک روز با بکن باوئر صبحانه خورده است و حرف‌هایی از این دست خواهد زد تا خود را مطرح کند، اما اگر پرونده‌اش را دنبال کنیم، شاید بفهمیم که سابقه خوبی ندارد.

عابدینی در ادامه گفت: همین جا می گویم که اگر کسی می‌خواهد داماش را بخرد ما فروشنده‌ایم، اما این را نیز با صراحت می گویم که مالک جدید هر کسی که باشد من به هیچ عنوان حاضر نیستم در داماش بمانم.
وی افزود: یک بار اشتباه کردم و پذیرفتم با قویدل همکاری کنم. اگر همان روز اول محکم سر حرفم می‌ایستادم و از داماش می‌رفتم، امروز این آدم‌ها علیه من حرف نمی‌زدند. باز هم می گویم خریدار داماش هر کسی که باشد من به هیچ عنوان به کار در این باشگاه ادامه نمی دهم، اما تاکید می‌کنم که فروش داماش صددرصد به سود این باشگاه است.
مدیرعامل باشگاه داماش درباره کسانی که پیشنهاد خرید این باشگاه را تاکنون ارائه داده‌اند، به ایسنا گفت: یک گروه از سرمایه‌گذاران شهر رشت پیش قدم شدند که در پایان گفتند نمی‌توانند از عهده کار برآیند. این افراد بسیار با شخصیت و با شرف هستند که بضاعت کار را هم داشتند، اما نگران بودند که با وضعیت اقتصادی موجود نتوانند تعهدات را انجام دهند.
وی ادامه داد: یک گروه سرمایه‌گذاری اروپایی – آفریقایی هم هستند که برای خرید داماش مذاکره کرده‌اند، این شرکت باید برای سرمایه‌گذاری‌اش یک گارانتی به ایران می‌داد که این کار را انجام داد و مساله از طریق سفارت در حال پیگیری است.
عابدینی در پایان از مذاکره نماینده یکی از شرکت‌های هواپیمایی حوزه خلیج فارس برای خرید داماش خبر داد، ولی نامی از این شرکت نبرد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها