تماس مشکوک با "لوسیانو پریرا" ؛

ادامه فوتبال ناپاک در هفته‌های پایانی

نام افرادی که با بازیکنان فولاد تماس می گیرند فاش می شود

فولاد تهدید کرد!

مربی تیم فولاد فولادخوزستان درباره تماس‌های مشکوک بعضی از تیم‌ها با بازیکنان این تیم پیش از دیدار با استقلال تهران، گفت: اگر این تماس‌ها ادامه پیدا کند، باشگاه واکنش نشان خواهد داد و اسامی این افراد را اعلام می‌کند.
کد خبر: ۵۵۶۹۳۲
فولاد تهدید کرد!


 نعیم سعیداوی اظهارکرد: متاسفانه تماس‌هایی با بازیکنان‌ ما برقرار شده است که اصلا خوب نیست و به فوتبال ما کمکی نخواهد کرد و تمرکز بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه‌داد: این کارها هیچ خدماتی به فوتبال کشورمان ارایه نخواهد داد؛ زمان نقل و انتقال لیگ‌برتر مشخص است و تیم‌ها باید در آن زمان با بازیکنان و مربیان تیم‌ها وارد مذاکره شوند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه‌کرد: مطمئن باشید بازیکنان ما با روحیه و انگیزه و با تمام وجودشان مقابل استقلال ظاهر خواهند شد و کوچکترین ارتباطی که با ‌آن‌ها برقرار شود را خیلی سریع به اطلاع ما خواهند رساند. فقط توصیه می‌کنم کسی این کار را انجام ندهد و قبل از پایان لیگ با بازیکنان ما ارتباطی برقرار نکند به دلیل این‌که اگر این اتفاق بیفتد، باشگاه واکنش نشان می‌دهد و اسامی این افراد را اعلام می‌کند.

وی در ادامه به شرایط تیم اشاره‌کرد و گفت: بعد از دیداری که برابر تراکتورسازی در تبریز داشتیم به بازیکنان استراحت دادیم و از شنبه (31 فروردین‌ماه) نیز مجددا تمرینات‌مان را آغاز کردیم و بازیکنان با انگیزه و با نشاط تمرینات خود را انجام می‌دهند. بازیکنان‌مان بی‌صبرانه منتظر هستند تا روز دیدار با استقلال فرا برسد تا بتوانند با تمام وجودشان بازی کنند.

سعداوی بیان‌کرد: استقلال نیز سال‌های زیادی است که یکی از تیم‌های پرقدرت و صاحب مهره‌ محسوب می‌شود که از انگیزه زیادی نیز برخوردار است ولی فولاد هم امسال در مصاف با هیچ یک از مدعیان لیگ‌برتر عملکرد بدی نداشته، خوب نتیجه گرفته و ثابت کرده است که جایگاهش در جدول نیاید این رده باشد و باید بالاتر از این قرار بگیرد.

وی ادامه‌داد: امیدواریم با حمایت هوداران، پیروز این دیدار شویم و بتوانیم در صورت لغزش تراکتورسازی جایگاه سوم را در جدول از آن خود کرده و سهمیه آسیا را به دست آوریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر از ساعت 17 و 45 دقیقه روز یکشنبه (پانزدهم اردیبهشت‌) در اهواز میزبان استقلال تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها