هواداران تیموریان را تشویق کنند

فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی مزاح کرده !

وضعیت چمن آزادی غیرقابل تحمل است

نکونام: می‌توانیم قهرمان آسیا شویم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باید تلاش کنیم بازی به بازی نتیجه بگیریم و سپس در دور بعد می‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم.
کد خبر: ۵۵۶۹۲۳
نکونام: می‌توانیم قهرمان آسیا شویم


جواد نکونام پس از پیروزی سه بر صفر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان گفت: الریان تیم بسیار قدرتمندی است. بازی را خوب شروع کردیم. در مقطعی آنها بازی را در اختیار گرفتند اما در ادامه ما بر توپ و میدان مسلط شدیم. به مردم ایران و تماشاگران به دلیل حمایتی که از ما کردند، تبریک می‌گویم و این پیروزی را به عنوان پاسخ محبت‌شان به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد عملکرد خط هافبک استقلال عنوان کرد: در این ارتباط نظری ندارم و نمی‌توانم آنالیزی انجام دهم. کسانی که بازی را می‌بینند و کارشناس هستند باید در این ارتباط اظهار نظر کنند.

هافبک استقلال در مورد حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا گفت: به خاطر این اتفاق متاسف هستم. امیدوارم استقلال به عنوان نماینده فوتبال ایران بتواند در ادامه به موفقیت‌های خودش ادامه دهد. باید تلاش کنیم بازی به بازی با تمرکز بیشتر نتیجه بگیریم و سپس به فکر کسب مقام قهرمانی در آسیا باشیم.

وی در مورد شرایط چمن ورزشگاه آزادی عنوان کرد: واقعا این وضعیت غیرقابل تحمل است. تنها استادیوم بین‌المللی ما که گنجایش صدهزار هوادار را دارد به چنین روزی افتاده است. با این اتفاق نمی‌توانیم فوتبال با کیفیتی ارائه کنیم و این مسئله باعث شده شخصیت ملی فوتبال ما کم شود. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و مکان‌های از بین رفته درست شود.

نکونام در مورد اینکه اعلام شده هزینه‌های ترمیم چمن را پرداخت می‌کنند، به فارس  گفت: مهم این است که هر چه زودتر چمن شرایط گذشته‌اش را پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها