بازیکن ایرانی تیم فولام از آخرین وضع خود می گوید

دژاگه:دوست نداشتم در این روزها تیم ملی را ترک کنم

این مساله من را بیشتر از همه اذیت می کند. بازیهای تیم ملی هم برای من و هم برای تیم خیلی مهم بود اما متاسفانه این شرایط رقم خورد. پزشکان گفته اند به بازیهای تیم ملی نمی رسم. خودم که هر کاری لازم باشد انجام می دهم که برگردم.
کد خبر: ۵۵۶۵۷۴
دژاگه:دوست نداشتم در این روزها تیم ملی را ترک کنم

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تیم فولام که هفته پیش و بعد از مصدومیت برای تیم کویینز پارک رنجرز پایش را به تیغ جراحان انگلیسی سپرده بود، درباره وضعیتش گفت: به هر حال نمی توان کاری انجام داد. بعد از بازی تیم ملی که به انگلیس آمدم در بازی برابر کویئنز پارک رنجرز و در شرایطی که وضعیت بسیار خوبی داشتم در دقیقه 30 مچ پایم پیچید و مصدوم شدم. به هر حال فوتبال است و این اتفاقها در آن طبیعی است.

وی افزود: پس از عکسی که از پایم گرفتم، سرمربی فولام(یول) فکر می کرد آسیب دیدگی جزیی است و حتی گفت که می توانم در بازی برابر آستون ویلا بازی کنم اما وقتی پایم را به یک متخصص دیگر نشان دادم، او گفت بهتر است پایم را جراحی کنم. بعد از این جراحی، فکر می کنم 8 تا 12 هفته باید استراحت کنم و اگر خدا خواست بعد از این مدت کارم را شروع کنم. به هر حال این فصل برای من تمام شده است.

دژاگه درباره غیبتش در بازیهای پیش روی تیم ملی هم گفت: این مساله من را بیشتر از همه اذیت می کند. بازیهای تیم ملی هم برای من و هم برای تیم خیلی مهم بود اما متاسفانه این شرایط رقم خورد. پزشکان گفته اند به بازیهای تیم ملی نمی رسم. خودم که هر کاری لازم باشد انجام می دهم که برگردم اما اگر به بازیهای تیم ملی نرسم، مطمئن هستم سایر بازیکنان در سه بازی آینده از ابتدا می جنگندند تا امتیازهای کامل را بگیریم.

او که با برنامه 90 گفت و گو می کرد در پایان درباره کسانی که بعد از مصدومیت تماس گرفته اند هم گفت: بعد از این آسیب دیدگی خانواده و دوستانم خیلی نگران بودند. همچنین از ایران جواد نکونام کاپیتان تیم ملی، آندرانیک تیموریان، شجاعی، رحمتی و ... تماس گرفتند و اس ام اس دادند و این تماسها و پیامها من را خیلی خوشحال کرد. امیدوارم با کمک خدا بتوانم هر چه زودتر این دوران را پشت سر بگذارم و به میدان برگردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها