فدراسیون فوتبال ایران از امارات برای برگزاری دیدار دوستانه با بانوان ملی‌پوش دعوت کرد.
کد خبر: ۵۵۵۹۱۴
دعوت اماراتی از زنان فوتبالیست و جریمه متین ورامین


به گزارش جام جم؛  تیم ملی فوتبال بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند که قرار است اواخر اردیبهشت در بنگلادش برگزار شود.
بر این اساس تیم ملی ایران بازی‌های دوستانه را در دستور کار قرار داد که دعوت از امارات یکی از کشورهایی بود که ایران در نظر دارد با آن بازی دوستانه برگزار کند.
فریده شجاعی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در این باره به گفت: به امارات درخواست دادیم اما هنوز جوابی نداده‌اند. در جلسه‌ای که با کاستا داشتیم از ما خواست تا این موضوع را پیگیری کنیم.
تیم ملی ایران پیش از این دو دیدار دوستانه با اردن برگزار کرد. حضور در تورنمنت روسیه هم دیگر برنامه ملی‌پوشان بود.
همچنین خبر دیگر از فوتبال بانوان اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه، سرمربی و بازیکن تیم فوتسال بانوان متین ورامین را جریمه کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شرکت ملی حفاری اهواز و متین ورامین برگزار شد که از سوی مهناز فارسی بازیکن این تیم و شهناز یاری مربی تیم متین تخلفاتی صورت گرفت.
کمیته انضباطی، باشگاه متین ورامین را به 10 میلیون ریال جریمه نقدی، مهناز فارسی، بازیکن این تیم را به یک جلسه محرومیت و 3 میلیون ریال جریمه نقدی و شهناز یاری، مربی این تیم را به یک جلسه محرومیت و 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها