مجبور بودیم دفاعی بازی کنیم

ناظمی : به قهرمانی هیچ تیمی فکر نمی کنیم

سرمربی داماش می‌گوید، تیمش به قهرمان تیم‌های دیگر فکر نمی‌کند و تنها به دنبال دفاع از اعتبار فوتبال گیلان است.
کد خبر: ۵۵۵۳۵۱
ناظمی : به قهرمانی هیچ تیمی فکر نمی کنیم

افشین ناظمی در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان ابتدا با انتقاد از رفتار تماشاگران سپاهان در انتهای بازی گفت: آنها تمام صندلی‌های جایگاه مهمان را شکاندند. شنیدم چند تن از نیروهای انتظامی را از بالای سکو به پایین پرتاب کردند. ببینید عدالت چگونه اجرا می‌شود و ما محروم می‌شویم یا سپاهان؟

وی درباره اخراج مختاری گفت: از صحنه دور بودم و دید لازم را نداشتم. داور این دیدار یکی از بهترین داوران ایران است. فکر می‌کنم داور تلاش کرد که کمترین اشتباه را داشته باشد و امیدوارم اشتباه نکرده باشد.

ناظمی درباره روند دفاعی تیمش در نیمه دوم اظهار کرد: با توجه به شرایط بازی و تعویض‌های حریف مجبور بودیم که دفاعی بازی کنیم. محمدی یک بازیکن 21 ساله بود که به زمین آوردیم. سپاهان هم از یک یار کمتر ما نهایت استفاده را می‌کرد و ما مجبور بودیم بیشتر به کار دفاعی بپردازیم.

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به سوالی مبنی بر بهترین بازیکن تیمش در این دیدار بیان کرد: نه تنها این بازی حتی در همه بازی‌هایی که باختیم از همه بازیکنانم راضی هستم. از تماشاگران هم متشکرم که واقعا تیم ما را یاری دادند و دست آنها را می‌بوسم. از ابتدا تا انتها ما را حمایت کردند و تیم مال همین‌هاست.

وی در پاسخ به این سوال که پیروزی تیمش می‌تواند منجر به قهرمانی استقلال شود، گفت: هدف ما بازی جوانمردانه‌ است. ما کاری به قهرمانی نداریم و می‌خواهیم از اعتبار فوتبال گیلان دفاع کنیم. برای خودمان می‌جنگیم و بازی جوانمردانه‌ای را اجرا کردیم. می‌خواهیم از تهران هم یک امتیاز بگیریم و برگردیم.

ناظمی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر معرفی حاشیه‌سازانی که او پیش از این وعده معرفی کردن آن‌ها را داده بود گفت: ما تابع مقررات باشگاه هستیم و الان مدیر رسانه‌ای باشگاه در گوش من گفت که در این باره صحبت نکنم و آن را به پایان فصل موکول می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها