حا‌ج‌صفی به هر طریقی نمی‌خواست توپ به من برسد

متوسل‌زاده: فولاد یقه استقلال را می گیرد

داماش ده نفره سپاهان را شکست داد

داماش راه قهرمانی استقلال را هموار کرد

داماش با برتری 2 بر 1 برابر سپاهان نه تنها بقای خود را در لیگ برتر تضمین کرد بلکه با گرفتن 3 امتیاز بازی با سپاهان راه استقلال را برای قهرمانی در لیگ برتر باشگاههای ایران هموار ساخته است.
کد خبر: ۵۵۵۳۳۲
داماش راه قهرمانی استقلال را هموار کرد

از هفته‌ سی‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز دو تیم داماش و سپاهان در گیلان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه‌ نخست شاگردان افشین ناظمی با حساب دو بر صفر از حریف خود پیش افتادند .در نیمه دوم محمد رضا خلعتبری بازیکن سپاهان با ضربه کاشته یک گل از گل های خورده تیمش را جبران کرد اما داماش بازی را 2 بر 1 برد و صاحب 3 امتیاز حساس این بازی شد.

گل‌های نیمه‌ نخست این دیدار را مصطفی حاجتی و امین متوسل‌زاده در دقایق 21 و 40 برای داماش به ثمر رساندند.خلعتبری در دقیقه 2+90 توپ را وارد دروازه داماش کرد.

احسان حاج‌صفی از سپاهان و بوبک کبه و محمد مختاری از داماش در نیمه نخست با کارت زرد داور جریمه شدند.در نیمه دوم محمد مختاری با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا داماش ده نفره به بازی ادامه دهد.

هواداران داماش در این بازی ورزشگاه را پرکرده بودند. نزدیک به 200 هوادار سپاهان هم در ورزشگاه حضور داشتند. هواداران دو تیم از ابتدای بازی در حال شعار دادن علیه یکدیگر بوده و در این بین خلعتبری بیشتر مورد توجه هواداران داماش قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها