در جلسه فتح الله زاده و قلعه نویی شرکت نمی کنم

ماجدی:خداحافظی منتظری ساده بود

فشردگی بازی ها به تیم ها آسیب می زند

ماجدی: قرارداد بستن با بازیکن را بلدیم!

سرپرست استقلال می‌گوید، اظهارات خوروش در شان باشگاه سپاهان نیست.
کد خبر: ۵۵۵۲۲۵
ماجدی: قرارداد بستن با بازیکن را بلدیم!

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم استقلال گفت: خدا را شکر سر حال هستیم و در بهترین وضعیت ممکن قرار داریم. بازیکنان ما 5 هفته بود که سختی می‌کشیدند و با هماهنگی‌های انجام شده به آنها امروز را استراحت دادیم تا در کنار خانواده‌هایشان باشند و از فردا دوباره تمرین‌های خود را از سر می‌گیریم. صادقی و حاتمی هم دوباره به تیم ما اضافه می‌شوند تا ان‌شاءالله سوم اردیبهشت برابر الریان حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که دلیل کنار گذاشتن حاتمی و صادقی چه بوده است، بیان داشت: آقای قلعه‌نویی یک سری توقعات فنی و رفتاری از آنها داشتند و تصمیم گرفتند تا این دو مدتی از تیم دور باشند. با صحبت‌های پورحیدری، قلعه‌نویی قبول کرد تا آنها به تیم بازگردند و استقلال با اتحادی دوباره به سوی قهرمانی برود.

سرپرست استقلال در ادامه به اعتراض سپاهان نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اشاره داشت و افزود: بارها گفتیم این فشردگی به تیم‌ها آسیب می‌زند و متاسفانه کسی گوش نکرد. سپاهان هم کاری نمی‌تواند بکند و همین فشردگی حذفی را از ما گرفت.

او در ادامه نسبت به صحبت‌های اخیر خوروش درباره توزی و مجیدی موضع گرفت و بیان کرد: سپاهان تیمی حرفه‌ای است و از ساختار مطلوبی برخوردار است. صحبت‌هایی از آقای رحیمی می‌بینم که مربوط به یک مرد فوتبالی نیست. بحث دوباره توزی و مجیدی و ردی در شان آنها نیست و ای کاش حرف‌شان را در زمین می‌زدند. بگذارید این را هم بگویم که باشگاهی مثل استقلال آنقدر حرفه‌ای است که بداند قرارداد بستن چیست. باید پرسید چرا سپاهان این ادعاها را بعد از جام حذفی مطرح نکرد؟

ماجدی درباره دلیل عوض شدن مکان تمرین استقلال در هفته‌های اخیر گفت: در زمین کمپ خودمان 7 ماه تمرین کردیم و آن زمین برای بذرپاشی نیاز به استراحت داشت و به همین دلیل تا یک ماه در آزادی تمرین خواهیم کرد و برای سال بعد مجددا 7 – 8 ماه در کمپ خودمان حضور خواهیم داشت.

سرپرست استقلال درباره کاندید شدنش در انتخابات شورای شهر اظهار داشت: با افراد زیادی دراین‌باره مشورت کردم و عده‌ای به من پیشنهاد حضور دادند و گفتند اگر انتخاب شوم، می‌توانم خدمات زیادی را انجام دهم و موثر باشم. در هر حال اگر انتخاب شوم، به طور قطع تعدادی از مشغله‌های فعلیم را کاهش می‌دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها