میزبانی مقابل سپاهان ملاک قهرمانی نیست

کریمی: از طرف من حرف نزنید

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم که بازی در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود اما هرگز میزبانی ملاک قهرمانی نیست.
کد خبر: ۵۵۵۲۰۰
کریمی: از طرف من حرف نزنید


علی کریمی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مسائل مختلفی گفت‌وگو کرد که در زیر می‌خوانید:

قبل از هر صحبتی از بازی با داماش شروع کنیم که بعد از مدت ها به میدان رفتی؟
مسابقات جام حذفی حساس است و داماش هم در خانه خود بازی خیلی خوبی مقابل ما به نمایش گذاشت. همانطوری که در آن شرایط خاص و زمین از قبل پیش‌بینی می‌شد اما در نهایت این ما بودیم که در ضربات پنالتی پس از 120 دقیقه بازی سخت و پرفشار به برد رسیدیم.به تیم داماش هم خسته نباشید می‌گویم چون آنها بازی خوبی را مقابل ما به نمایش گذاشتند.

چرا با مصدومیت در میدان حضور پیدا کردی؟
با تصمیم کادرفنی پس از اینکه از مصدومیت رهایی پیدا کردم آماده بازی شدم اما متاسفانه در زمین بر اثر یک حادثه پایم درد گرفت ولی خدا را شکر می‌کنم که تا دقیقه 120 توانستم در زمین بمانم و به پرسپولیس کمک کنم امیدوارم که هواداران و کادر فنی از من راضی باشند.

اکنون وضعیتت چطور است؟
خدا را شکر بهترم و انشاءالله با لطف خدای بزرگ و تلاش‌هایی که برایم انجام داده‌اند از فردا (شنبه) و یا حداکثر یکشنبه پا به توپ خواهم شد تا خود را برای بازی‌های آینده که حساس هم هست، آماده کنم.

قبول داری بازی با سپاهان خیلی حساس است؟
پس از نتایج نه چندان خوبی که در لیگ برتر گرفتیم همه دنبال این بودیم که یک طوری در جام حذفی جبران کنیم. بازی بسیار سختی را در پیش داریم و امیدوارم در قدم آخر دست پر از زمین بیرون بیاییم.


سپاهان را چگونه تیمی می‌بینی؟
سپاهان در چند سال اخیر نشان داده که تیم بسیار خوب و منسجمی است. آنها در مقابل استقلال خیلی از شایستگی‌های خود را ثابت کردند. در دو بازی مقابل این تیم بسیار خوب ظاهر شدند و همین موضوع باعث می‌شود که ما با تمرکز بیشتری به این تیم نگاه کنیم. به هیچ عنوان نباید حریف را دست کم بگیریم و از آنها با توجه به بازیکنان خوبشان غافل شویم.

اما شما میزبان هستید؟
بله. خیلی خوشحالم که هواداران ما 15 اردیبهشت در کنار ما هستند اما میزبانی در هیچ کجای دنیا ملاک قهرمانی و برتری یک تیم در یک بازی و مخصوصا فینال نیست. چون آنها در بازی‌هایی که میهمان بودند حریفان را اذیت کردند.

قهرمان می‌شوید؟
تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از طریق جام حذفی لیگ برتر را جبران کنیم. آن دیگر به تلاش بازیکنان و روز بازی برمی‌گردد. من امیدوارم که بتوانیم با قهرمانی هدیه ناقابلی را به هواداران خوب پرسپولیس که امسال نتایج نه چندان خوب ما را تحمل کرده‌اند، هدیه بدهیم.

مردم دوست دارند بدانند که کریمی می‌تواند تیم ملی را در سه بازی حساس برای راهیابی به جام جهانی همراهی کند؟
من هم مثل همه ایرانی‌ها آرزویم این است که به جام جهانی برویم. متاسفانه خبر مصدومیت دژاگه بد بود. اما فوتبال همین است و مصدومیت هم جزئی از فوتبال. امیدوارم که انشاءالله با یک تلاش و کوشش و کمک همگانی بتوانیم راهی جام جهانی شویم. دفعه قبل هم به شما گفتم کارمان خیلی سخت است.

اگر در پایان حرف یا نظری داری، بفرمایید؟
من در چند وقت اخیر مصاحبه چندانی نداشتم چون می‌خواهم با آرامش به پرسپولیس کمک کنم اما از طرف من متاسفانه نقل قول‌هایی شده. این کار را انجام ندهید چون دچار مشکل می‌شوم. از طرف دیگر صحبت‌هایی مبنی بر مشکل من و کادر فنی مطرح شده که این موضوع درست نیست و مسئله خاصی نبود. فقط در یک گفتمان خودمانی با سرمربی تیم دقایقی وضعیت خودم را توضیح دادم. من در پایان امیدوار هستم که 15 اردیبهشت در ورزشگاه بزرگ آزادی بتوانیم یک روز خوب را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم تا انشاءالله مهدی مهدوی‌کیا نیز که تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند با خاطره خوش به هدف خود برسد. من برای مهدوی‌کیا همیشه آرزوی موفقیت دارم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها