دو ویژه برنامه "استاد سخن" و "سعدی نامه" کاری از گروه هنر و ادبیات شبکه جهانی صدای آشنا در روز بزرگداشت سعدی شیرازی از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: ۵۵۵۱۳۴
بررسی جایگاه اشعار سعدی در میان شاعران ایرانی در صدای آشنا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "استاد سخن" ضمن معرفی زندگی و آثار منظوم و منثور سعدی شیرازی، به بررسی جایگاه اشعار این شاعر بزرگ ایرانی در میان اشعار شاعران هم عصرش، می پردازد.

محمدرضا محمدی آملی سردبیر، فاطمه لواسانی تهیه کننده و امیر پیرمرادی گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"استاد سخن"، روز یکشنبه یکم اردیبهشت ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

"سعدی نامه" قصد دارد ضمن آشنا کردن مخاطبان با سعدی شیرازی و آثار دیدگاه های سعدی شاعر بزرگ ایرانی به لحاظ غنایی و عرفتی، به بررسی تاثیرگذاری و تاثیرپذیری سعدی از بزرگان ادب پارسی، بپردازد.

دکتر نیری کارشناس این ویژه برنامه است.محمدرضا محمدی آملی نویسنده و سردبیر، نازیلا نظمی تهیه کننده و نوشین تاجداری و مرتضی عسگرزاده گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"سعدی نامه" روز یکشنبه یکم اردیبهشت ساعت 02:00 به وقت تهران برابر با ساعت 21:30 به وقت گرینویچ از کانال آسیاواقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها