سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل برخورد عمران‌زاده با سوشاک می‌خواهیم از او شکایت کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۷۸۸
خوروش: از عمران‌زاده شکایت می‌کنیم


رسول خوروش درباره اینکه این باشگاه قصد دارد از حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال به دلیل برخورد با سوشاک شکایت کند، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که فیلم این صحنه را پیدا کنیم تا با مستندات به کمیته انضباطی از این بازیکن شکایت کنیم. بینی سوشاک از دو ناحیه شکسته و البته خودش اصرار دارد با همین شکستگی بازی کند ولی اگر هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار نگیرد کار او سخت‌تر می‌شود.
وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود مسئولان استقلال با امید ابراهیمی شب قبل از بازی مذاکره برای فصل آینده انجام دادند،‌گفت: ما با امید ابراهیمی قول و قرارهای خود را برای فصل بعد گذاشته‌ایم ضمن اینکه اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، باید یک نفر آن را دیده باشد و ما چیزی ندیدیم.
سرپرست سپاهان درباره اینکه در ادامه این شایعات گفته می‌شود احمد جمشیدیان نیز به دلیل مذاکره با استقلالی‌ها نخواسته مقابل این تیم به میدان برود، گفت: جمشیدیان تا دو روز قبل از مسابقه در تمرینات بود و مقابل چشمان خودمان مصدوم شد و وضعیت او به گونه‌ای شد که نتوانست تمرین را ادامه دهد و حتی شاید به بازی با داماش هم نرسد.
خوروش درباره آخرین وضعیت حسین پاپی نیز گفت: با عکسبرداری که از قوزک پای او شد، متوجه شدیم شکستگی ندارد و به دلیل مایعی که در قوزک او جمع شده بود، احساس درد می‌کرد. از امروز در تمرینات شرکت می‌کند ولی وضعیت او برای بازی مشخص نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها