طعنه بازیکن خارجی سپاهان به مظفری زاده

آقای داور! پیراهنت را با استقلالی ها عوض می کردی!

جواهیر سوکای می‌گوید، قضاوت سعید مظفری‌زاده در بازی استقلال - سپاهان به نفع آبی‌پوشان بوده است.
کد خبر: ۵۵۴۴۸۸
آقای داور! پیراهنت را با استقلالی ها عوض می کردی!

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار شب گذشته این تیم برابر استقلال، برنامه‌ریزی بازی‌های آینده سپاهان در لیگ و جام‌حذفی و شانس این تیم برای قهرمانی در دو جام پیش‌رو صحبت کرد.

متن این پرسش و پاسخ با ایسنا در زیر می‌آید:

در حالی که تا دقایق پایانی از استقلال پیش بودید، گل تساوی را دریافت کرده و به جای سه امتیاز به یک امتیاز رسیدید...

به نظرم بازی خیلی خوبی بود. تماشاگران هر دو تیم هیجان بازی را بالاتر برده بودند اما تصمیم‌های داور در طول بازی کاملا به سود استقلال بود. از شما یک سوال دارم: آیا داور در پایان بازی لباسش را با استقلال عوض نکرد؟ باید این کار را انجام می‌داد؛ چرا که با سوت‌هایش بازی ما را به هم ریخت.

منظورت صحنه اخراج فرشید طالبی است؟

بله. چرا باید داور چنین تصمیمی می‌گرفت؟ هم کارت اول و هم کارت دومی که به طالبی داد، اشتباه بود. چرا ما باید 70 دقیقه 10 نفره بازی کنیم؟ از همان اول مشخص بود که داور با سپاهان رفتار خوبی ندارد اما این برای فوتبال ایران خوب نیست که در دیداری بااهمیت این چنینی داور این‌طور قضاوت کند.

فکر می‌کنی با این نتیجه‌ هنوز شانس قهرمانی در لیگ را دارید؟

100 درصد همین طور است. دو بازی دیگر و شش امتیاز باقی مانده و باید همه امتیازها را به دست بیاوریم. متاسفانه فدراسیون ایران هوای استقلال را دارد. نمی‌دانم چرا بازی هفته‌ بعد دو تیم بااختلاف زیاد انجام می‌شود؟ ما چند روز دیگر با داماش بازی داریم اما بازی استقلال و فولاد نزدیک به سه هفته‌ دیگر است که به هیچ عنوان عدالت نیست. هفت سال در فوتبال اروپا بازی کرده‌ام اما هیچ‌وقت چنین برنامه‌ریزی‌ای برای لیگ ندیده‌ام. ما و استقلال با هم در کورس قهرمانی هستیم. خودتان قضاوت کنید که آیا این برنامه‌ریزی عادلانه است یا نه.

از عملکرد خودت در بازی دیشب راضی هستی؟ یک پاس گل هم دادی.

بله. یک پاس گل دادم که البته در فوتبال طبیعی است اما خوشحالم که همان توپ به گل ما تبدیل شد. فکر می‌کنم که بعد از این که 10 نفره شدیم، فشار زیادی به ما وارد شد و من هم تا جایی که توانستم برای موفقیت تیم در خط حمله تلاش کردم.

در کل فکر می‌کنی که استقلال بهتر بازی کرد یا سپاهان؟

هر دو تیم خوب بودند اما همان‌طور که گفتم سوت‌های داور ما را خسته کرده بود. هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ فیزیکی 70 دقیقه سخت را پشت سر گذاشتیم.

شما در فینال جام حذفی هم مقابل پرسپولیس شانس قهرمان شدن دارید...

بله. در جام حذفی هم فرصت کسب قهرمانی را داریم. به نظر من شانس ما برای قهرمان شدن از پرسپولیس بیشتر است. شک نکنید که سپاهان بهترین تیم ایران است و ما شایسته قهرمانی در این جام هستیم. خیلی دوست دارم که در فینال پرسپولیس را ببریم و قهرمان شویم. البته هنوز نمی‌دانم بازی فینال کجا برگزار می‌شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها