استقلالی ها همه جا حمایتم می کنند

یک استقلالی ناجی تیم مظلومی

میلاد میداوودی که در هفته های اخیر نمایش خوبی در تیم آلومینیوم هرمزگان داشت و نشانه های بازگشت به روزهای اوج در بازی اش به چشم می خورد، با به ثمر رساندن یک گل سه امتیازی در برابر گهر دورود باعث شد تا امید به اردوی تیم پرویز مظلومی برگردد .
کد خبر: ۵۵۴۴۷۸
یک استقلالی ناجی تیم مظلومی

درباره بازی مقابل گهر دورود صحبت کن.

بازی بسیار سختی بود و در دقایق پایانی توانستیم یک گل بزنیم و برنده شویم. بازیکنان تیم گهر با وجود خستگی ناشی از بازی مقابل استقلال تهران، خیلی تلاش کردند و خدا را شکر می کنم که سه امتیاز را گرفتیم.

یک گل زیبا هم به ثمر رساندی.

این گل روی یک حرکت تیمی به ثمر رسید. بذری و پیرزاده تلاش کردند و نهایتا من توانستم سانتر پیرزاده را به گل تبدیل کنم. انصافا یکی از گل هایی بود که به ثمر رساندنش برایم خیلی خوشحالی داشت، چون می دانستم که مردم هرمزگان چقدر به تیمشان علاقه دارند و از این گل خوشحال می شوند. البته یک ضربه ایستگاهی ام نیز به تیر دروازه خورد.

چقدر به بقاء آلومینیوم در لیگ امیدواری؟

بهرحال سه تیم داماش، آلومینیوم و ذوب آهن در خطر سقوط هستند و امیدوارم تیم ما در لیگ ماندنی شود. سال 92 که برای آلومینیوم خوش یمن بوده و هر دو مسابقه را در سال جدید برده ایم و امیدوارم که این پیروزی ها تداوم داشته باشد.

از حضورت در آلومینیوم راضی هستی؟

بله راضی هستم. بعد از ماه های سختی که در استقلال داشتم، باید به تیمی می رفتم که امکان بازی کردن و بازگشت به شرایط قبلی برایم فراهم شود و آلومینیوم گزینه مناسبی برایم بود. خوشبختانه شرایط بدنی ام بسیار بهتر از قبل شده است. تا الان سه گل زده و پنج پاس گل داده ام که تلاش می کنم در دو بازی حساس آخر فصل این آمار بهتر شود. البته من در چند مسابقه به دلیل نیاز تیم در خط میانی بازی کردم.

اوضاع مالی تیم تان رو به راه است؟

بهرحال اکثر تیم های ایرانی مشکلات مالی دارند و دیر شدن زمان پرداخت قراردادها برای اکثر تیم ها وجود دارد. در باشگاه آلومینیوم آقای جباری زاده مدیرعامل باشگاه و مهندس گلکار مدیرعامل کارخانه آلومینیوم المهدی همه تلاش خودشان را می کنند تا مطالبات بازیکنان پرداخت شود و انشاءالله حالا که تیم شرایط بهتری در جدول پیدا کرده، از تیم حمایت بیشتری بشود تا بازیکنان و کادر فنی هم روحیه بهتری داشته باشند.

برای فصل آینده و اینکه در کدام تیم باشی، تصمیم گرفته ای؟

هنوز زود است که درباره فصل آینده صحبتی کنم. فعلا همه فکر و ذکرمان شده ابقای تیم آلومینیوم در لیگ برتر و بعد از آن می توان راحت تر درباره آینده تصمیم گرفت.

به حضور مجدد در تیم ملی امیدوار هستی؟

قطعا همه تلاشم را می کنم تا بتوانم نظر کارلوس کی روش را جلب کنم. خودم احساس می کنم الان شرایط بدنی ام بهتر از روزهایی است که بعد از مصدومیت چندماهه به میادین برگشته بودم. در آن مقطع به تیم ملی دعوت شدم و در مسابقات رسمی هم بازی کردم؛ الان هم تمام تلاشم را می کنم تا دوباره بتوانم نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

به نظرت استقلال قهرمان می شود یا سپاهان؟

حقیقتا شرایط جدول بسیار سخت شده و نمی شود پیش بینی کرد اما در مجموع فکر می کنم شانس استقلال برای قهرمانی از سپاهان بیشتر است.

دلت برای هواداران استقلال تنگ نشده؟

از هواداران استقلال دور نیستم. استقلالی ها همه جا هستند، چه در بندرعباس و چه در شهرهایی که برای انجام مسابقه می رویم، آن ها به من لطف دارند و حمایتم می کنند که این نشان از معرفت شان دارد.

در پایان اگر حرفی مانده؟

درگذشت هموطنان عزیزم در زلزله اخیر استان بوشهر را به همه مردم ایران تسلیت می گویم و امیدوارم خانواده آن عزیزان ما را در غم خودشان شریک بدانند.

منبع:سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها