دغدغه‌ها و دلخوری‌های بهترین ورزشکار ایران در پارالمپیک لندن

با تازه کارهای این ورزش فرقی ندارم

دارنده نشان طلا و نقره پارالمپیک لندن با این‎که از بی‎توجهی به ورزشکاران جانباز و معلول انتقاد دارد اما می‎گوید دوست ندارد حرفی بزند؛ چون فایده‎ای ندارد.
کد خبر: ۵۵۴۴۵۴
با تازه کارهای این ورزش فرقی ندارم

محسن کاییدی با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، افزود: فعلاً تمریناتم را در خرمآباد پیگیری میکنم. مربی ندارم اما آقای بهرامی به من لطف دارد و با اینکه قراردادی با فدراسیون ندارد، روزهای زوج بنده را تمرین میدهد.

 وی ادامه داد: بعد از پارالمپیک فدراسیون برنامهای ندارد تا مسابقات جهانی که اواخر تیرماه برگزار میشود. باید در مسابقات مختلف، اردوها و... شرکت کنیم تا برای مسابقات پیش رو آماده باشیم اما هیچ برنامهای نیست تا مسابقات جهانی!

 کاییدی خاطرنشان کرد: میگویند قصد دارند استعدادیابی کنند اما وقتی نمیتوانند قهرمانان فعلی را حفظ کنند چگونه میخواهند استعدادها را به سمت ورزش بیاورند؟ اگر قصد دارند ورزش جانبازان و معلولان پیشرفت کند اول قهرمانان فعلی را حفظ کنند بعد سراغ استعدادیابی بروند.

 دارنده مدال طلا و نقره پارالمپیک در پرتاب نیزه و وزنه، با بیان اینکه برای کسب این مدالها زجرهای زیادی کشیدهام، تأکید کرد: بهترین ورزشکار ایران در پارالمپیک بودم اما با ورزشکاری که تازه به این رشته آمده به لحاظ امکانات هیچ فرقی ندارم.

 این ورزشکار لرستانی با اشاره به اینکه بعد از پارالمپیک هیچکدام از وعدههای مسوولان استانی عملی نشده، تصریح کرد: با اینکه 6 ماه از آن مسابقات گذشته اما وعدهها در حد حرف مانده و هیچ خبری نیست. با اینکه به همراه فرزاد سپهوند و کامران شکری سالاری برای اولین بار در تاریخ المپیک و پارالمپیک، ورزشکاری از لرستان مدال میگرفت اما هیچ مسوولی برای ما کاری نکرد.

 کاییدی اضافه کرد: بیشتر ورزشکاران مدالآور پارالمپیک در سایر استانها با مساعدت مسوولان استانیشان شاغل شدند و با اینکه به ما قول دادن که شاغل میشویم اما هنوز بیکاریم.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که چه خواستهای از مسوولان دارید؟ گفت: وضعیت مربیام مشخص باشد و امکانات بهتری در اختیار ما بگذارند. اگر بخواهم گلایه کنم حرفهای زیادی برای گفتن دارم اما دوست ندارم گلایه کنم.

 رکورددار پرتاب نیزه جهان در پایان گفت: با فرزاد سپهوند در خرمآباد تمرین میکنم. چند روز پیش رکورد خودم را در تمرینها شکستم و برای مسابقات جهانی سعی میکنم رکورد تمرینها را هم ارتقا دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها