نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: تیم جوانی به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می کنیم و از آنها انتظار معجزه نداریم.
کد خبر: ۵۵۴۱۹۳
میر اسماعیلی: از تیم جوانمان انتظار معجزه نداریم


آرش میر اسماعیلی اضافه کرد: زمانی که ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کردیم بسیاری از رسانه ها و کارشناسان از ما حمایت کردند و خوشحالم که به جودو کاران جوان اعتماد کردیم تا آب دیده شوند، ژ ما از هیچ کدام از آنها انتظار معجزه نداریم زیرا به زمان احتیاج دارند و هنوز خیلی جوان  هستند.
وی با بیان اینکه هدف اصلی فدراسیون جودو، برنامه ریزی روی جوانان برای رقابت های المپیک است خاطر نشان کرد: با توجه به تجربه ای که در سه سال رقابت های آسیایی که بعد از مسابقات المپیک برگزار شده دارم،‌ می دانم که اکثر کشورها به جوانگرایی روی می آورند، می دانم انتخاب جوان های کم تجربه ریسک بزرگی بود اما باید این اتفاق می افتاد.
مدیر تیم های ملی جودوی کشورمان در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا بانکوک تایلند گفت: من به عنوان سرپرست جودو کاران ایران را در سفر به بانکوک همراهی می کنم، اگر مشکلی پیش نیاید 29 فروردین در این شهر هستیم، بعد از ظهر همان روز سه وزن اول، وزن کشی می شوند و مسابقات آنها صبح روز بعد برگزار می شود، عصر 30 فروردین 4 وزن دوم وزن کشی می شوند.
رقابت های تیمی هم در پنج وزن از صبح یکشنبه برگزار خواهد شد و نوری زاده ،‌علی اکبری و مرادی در بخش تیمی بازی می کنند ضمن اینکه از جودو کاران انفرادی هم در مسابقات تیمی استفاده خواهیم کرد.
میر اسماعیلی وضعیت آمادگی جودو کاران را مطلوب ارزیابی کرد و در این باره به باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شکر  تا این لحظه مصدومیتی نداشته ایم وضعیت آمادگی ملی پوشان خوب است آنها یکسال تمرینات پر فشار را پشت سر گذاشته اند تیم پر روحیه ای هستند و امیدوار هستیم که بتوانیم نتیجه مطلوبی هم بگیریم.
نایب رئیس فدراسیون جودو در انتها تاکید کرد: از همه مردم ایران می خواهم که برای جودو کاران ما دعا کنند تا بتوانیم از این رقابت های حساس با موفقیت عبور کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها