محمدیان: کمتر از 4 ماه دیگر انتخابات اسکیت برگزار می شود

ثبت نام مجدد از کاندیداهای فدراسیون اسکیت

سرپرست فدراسیون اسکیت با بیان اینکه ثبت نام مجدد از کاندیداهای انتخابات این فدراسیون آغاز شده است، گفت: کمتر از چهار ماه دیگر انتخابات این فدراسیون را برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۵۴۱۲۳


فریبا محمدیان در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق گفت: بر اساس قانون حداکثر چهار ماه پس از ثبت نام کاندیداها باید انتخابات برگزار شود ولی این زمان طولانی‌تر شد و برای اینکه مشکلی پیش نیاید کار ثبت نام را مجددا آغاز کرده‌ایم.
وی افزود: تلاش ما بر این است مجمع انتخابات ریاست فدراسیون را کمتر از چهار ماه دیگر برگزار کنیم و بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت نام از کاندیداها، اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد تا شرایط را به موقع برای برگزاری انتخابات فدراسیون مهیا کنیم.
سرپرست فدراسیون اسکیت در خصوص اینکه در دوره قبلی ثبت نام از کاندیداها چند نفر برای پست ریاست فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند، خاطرنشان کرد: در دوره قبلی چهار نفر ثبت نام کردند و مدارک خود را به دبیرخانه فرستادند.
وی اضافه کرد: البته ما به موقع این مدارک را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار دادیم ولی از آنجا که ترافیک کاری در اواخر سال گذشته زیاد بود و نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نمی‌توانستند به خاطر مشغله زیاد در انتخابات شرکت کنند تمهیداتی اندیشیده شد تا مجمع انتخابات را به سال 92 موکول کنیم.
محمدیان درباره مدت حضورش در این پست نیز به مهر گفت: من از تیرماه سال گذشته در این پست حضور پیدا کردم و بر اساس ابلاغیه‌ای که در اختیارم گرفت، ظرف شش‌ماه باید تمهیداتی می‌اندیشیدم که برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فراهم شود که این کار انجام گرفت ولی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک زمان برگزاری مجمع را به سال 92 موکول کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها