برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد

رقابتهای کشتی قهرمانی آسیا - هندوستان؛

روادید کشتی گیران دوشنبه صادر می‌شود

پس از صادر نشدن روادید از سوی هندی‌ها و تاخیر در اعزام فرنگی کاران ملی‌پوش ایران به رقابتهای قهرمانی آسیا، روادید این ملی پوشان فردا شنبه صادر و تیم اعزامی در نخستین فرصت راهی دهلی نو خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۳۹۲۱
روادید کشتی گیران دوشنبه صادر می‌شود


بهرام مشتاقی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تایید این خبر افزود: متاسفانه شاهد شیطنت از سوی هندی‌ها بودیم و در حالیکه ما باید بامداد امروز راهی دهلی نو می‌شدیم، به دلیل عدم صدور روادید با تاخیری دو روزه مواجه شدیم. البته با اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد تا روادید کشتی گیران تا صبح فردا دوشنبه صادر شود.
وی با اشاره به تبعات این تاخیر سوال برانگیز تصریح کرد: متاسفانه همین تاخیر دو روزه باعث می‌شود تا در زمان مورد نظر وارد محل برگزاری مسابقات نشویم و دقیقا 4 یا 5 ساعت قبل از مراسم وزن کشی وارد سالن شویم! البته بچه‌های ما همگی با انگیزه و روحیه مطلوبی مهیای حضور در این پیکارها هستند و حتی با وجود این مشکل نیز می‌توانند به خوبی به نتایجی که مد نظر ماست دست یابند.
به گفته مشتاقی مهمترین حریفان تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا، کشورهای قزاقستان، ژاپن، کره جنوبی و چین هستند که برای تمامی این کشتی گیران برنامه‌های ویژه ای از سوی کادر فنی پیش بینی شده است.
در حالی که قرار بود تیم ملی کشتی فرنگی ایران بامداد امروز راهی دهلی نو شود، هندی‌‍‌ها بنا به دلایل نامعلومی از صدور به موقع روادید خودداری کردند تا ملی پوشان کشورمان با تاخیر به محل برگزاری رقابتها برسند.
به گزارش مهر؛رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا در روزهای 28 فروردین‌ماه تا اول اردیبهشت‌ماه در شهر دهلی نو پایتخت هندوستان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها