پخش برنامه‌های شبکه العالم از ماهواره نایل‌ست آغاز شد و این شبکه دوباره در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۳۷۸۸
بازگشت العالم به مدار نایل ست

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی فرکانس و پارامترهای پخش العالم از طریق یوتل‌ست7، در مدار ماهواره نایل‌ست قرار دارد.پخش برنامه‌های شبکه العالم دهم اسفند 1391 با فشارهای لابی صهیونیستی از ماهواره AB7متوقف ‌شد.

شبکه العالم نقش مؤثر و فعالی را در اطلاع رسانی و آگاهی افکار عمومی مخاطبان عرب در رویدادهای مهم منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به ویژه در جریان تحولات بیداری اسلامی در منطقه، حمله غرب به عراق، و همچنین تجاوز نظامی رژیم اشغالگر به غزه و لبنان و توطئه غرب و رژیم صهیونیستی علیه سوریه داشته است. این شبکه حدود 6 ماه قبل نیز از ماهواره هاتبرد قطع شده بود. ولی پس از پیگیری‌های بسیار العالم موفق شد دوباره به این ماهواره بازگردد.

حدود دو سال قبل نیز پیش از آغاز بیداری اسلامی، شبکه العالم به درخواست شیخ نشین‌های عرب به صورت کاملا غیرقانونی از روی ماهوارههای عرب ست و نایلست حذف شد.شبکه خبری العالم به دلیل انعکاس حقایق بحران سوریه و افشای دروغ پراکنی‌های برخی شبکه‌های عربی و غربی در مورد رویدادهای این کشور، همواره از سوی تروریست‌ها و اربابان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها در معرض تهدید قرار داشته است.

کارکنان العالم در سوریه نیز به دفعات مورد تهدید جانی قرار گرفته‌اند. حسین مرتضی خبرنگار این شبکه در سوریه بارها مجروح شده است.

مخاطبان شبکه العالم اکنون این شبکه را روی مدار نایل ست ماهواره آتلانتیک برد 7 و هاتبرد و گالاکسی دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، هم اکنون مخاطبان بسیاری از نقاط مختلف دنیا برنامه‌های شبکه العالم را از راه‌های مختلف از جمله: پخش زنده سایت اینترنتی شبکه،Live station ، Daily motion، YouTube، شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای متعدد موبایل، دنبال می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها