میلاد رشیدی قهرمان دسته 94 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان شد و امیر حسین فضلی بر سکوی سوم ایستاد.
کد خبر: ۵۵۳۷۸۶
میلاد رشیدی، قهرمان وزنه برداری نوجوانان جهان شد

در آخرین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در تاشکند ازبکستان، وزنه برداران دسته 94 کیلوگرم به روی تخته رفتند که میلاد رشیدی صاحب دو مدال طلا و یک نقره شد و امیر حسین فضلی سه مدال برنز بر گردن آویخت.

میلاد رشیدی در مهار وزنه ی 155 کیلوگرم موفق بود و پس از آن وزنه 160 کیلوگرمی را درخواست کرد و با وجود اینکه در نخستین بار آن را به زمین انداخت در دومین مرتبه موفق شد وزنه 160 کیلوگرمی را مهار کند و مدال طلای یک ضرب را به خود اختصاص دهد.

در حرکت دو ضرب نیز رشیدی موفق شد وزنه 179 کیلوگرم را مهار کند اما دو مرتبه وزنه 190 کیلوگرم را بر زمین انداخت تا رکورد دو ضرب او با حریف روسی‌اش برابر شود اما به خاطر تنها 130 گرم وزن بیشتر، نقره گرفت. در نهایت رشیدی با ثبت رکورد 160 کیلوگرم در یک ضرب و 179 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 339 کیلوگرم قهرمان مجموع این دسته شد تا با دو طلا و یک نقره به کار خود پایان دهد.

رشیدی ضمن کسب عنوان قهرمانی جهان رکورد یکضرب دسته 94 کیلوگرم نوجوانان ایران را نیز که در اختیار نواب نصیرشلال بود، پس از 8 سال به میزان 4 کیلوگرم ارتقا داد.

همچنین امیر حسین فضلی در حرکت یک ضرب، با مهار وزنه های 145 و150 کیلوگرم با ثبت رکورد 150 کیلوگرم و قرار گرفتن در رده سوم، به کار خود در حرکت یک ضرب پایان داد.

در حرکت دوضرب نیز فضلی وزنه های 168، 173 و178 کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت رکورد 150 کیلوگرم در یک ضرب و 178 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 328 کیلوگرم به سه نشان برنز دست یافت.

همچنین در این دسته وزنه بردار روسیه با ثبت رکورد 156 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 179 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 335 کیلوگرم بر سکوی دوم ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
۰
۰
خیلی عالی بودمیلادجان. باعث افتخارواسه كرمانشاهی ها

نیازمندی ها