نمایشگاه نقاشی "آینده از آن من است" دیروز جمعه 23 فروردین ماه، در حالی در موسسه محک به کار خود پایان داد که در طول دو روز برپایی ، این نمایشگاه توانست به فروشی بیش از 26 میلیون تومان دست پیدا کند که تمام این مبلغ هم به کودکان سرطانی محک اهدا شد.
کد خبر: ۵۵۳۷۲۳
استقبال مردم از نمایشگاه نقاشی موسسه محک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه محک،  هفتمین نمایشگاه پیاپی شاگردان تارا بهبهانی امسال هم در میان استقبال قابل توجه مردم نوع دوست کشورمان برگزار شد. در این نمایشگاه نقاشی 54 هنرجوی کودک و نوجوان تابلوهای نقاشی خود را که از فکری تازه و ایده هایی خلاقانه برخوردار بودند به قصد حمایت از کودکان سرطانی در محل موسسه محک به نمایش گذاشتند.

این رویداد هنری در روز پنج شنبه 22 فروردین و جمعه 23 فروردین ماه و با حضور بیش از 1200 بازدید کننده برگزار شد و توانست با فروشی بیش از 27 میلیون تومان رکورد قابل توجهی از خود به جای بگذارد و تمامی این مبلغ به کودکان سرطانی موسسه محک اهدا شد.

در بخشی از بروشور این نمایشگاه چنین آمده است: اگر زمان حال درست و عادلانه تقسیم نشده، می توانیم امیدوار باشیم که آینده از آن ماست، از آنِ همه ما. از آن فرزندان ما. چه آنها که به شکر خدا سالم اند و سعادتمند و چه آنها که از بد حادثه به دردی گرفتارند. امید به آینده سهم همه ماست و چه خوب که این امید را دست و دل باز تقسیم کنیم و چه خوبتر که برای تحقق آن و برای شکرانه سلامتی فرزندانمان سهم بیشتری را به کودکان دردمند و رنج دیده ایی بدهیم که چشم امیدشان به ماست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
۰
۰
درود بر برگزار كنندگان این حركت انسانی و خدا پسندانه. خدا خیرتون بده كه شما هم با اطلاع رسانی در این كار خیر شركت می كنید.

نیازمندی ها