کم درباره اش حرف زدید

تکرار حماسه ملبورن در عربستان!

همه هزینه های ما بر عهده الهلال بود و ما چون باشگاه فرهنگی هستیم ، به مسائل فرهنگی اهمیت دادیم.
کد خبر: ۵۵۲۷۲۶
تکرار حماسه ملبورن در عربستان!
میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در برنامه 90 گفت برد استقلال برابر الهلال کم از صعود تیم ملی در استرالیا نداشته است. او که روی خط برنامه 90 رفته بود درباره بازی با الهلال عربستان گفت: این برد را خیلی کم درباره اش حرف زدید ، این برد کم از بازی ایران و استرالیا نداشت. فردوسی پور گفت : برد شیرینی بود اما نه به شیرینی صعود استرالیا.» اما ماجدی تکرار کرد:« برد شیرینی بود . ما تماس های زیادی داشتیم و فکر می کنم برنامه 90 باید بیشتر به این بازی می پرداخت. این برد خیلی شیرین بود.
 
وی سپس درباره حواشی بر سر تعداد اعضای کاروان استقلال هم گفت:« همه هزینه های ما بر عهده الهلال بود و ما چون باشگاه فرهنگی هستیم ، به مسائل فرهنگی اهمیت دادیم. اینکه به خرج الهلال ، 72 را بردیم و نایب الزیاره همه مردم کردیم ، کار بدی است؟ ما یک برد بزرگ بدست آوردیم اما این فقط یک نیمه از بازی است. بیایید کاری کنیم که بازی دوم را هم ببریم.»
ماجدی درباره کاروان استقلال ، حرف های الهلالی ها و بحث خستگی کاروان استقلال هم گفت:« ما 72 نفر بودیم اما آنها برای عبور این جمعیت ، 2 گیت گذاشته بودند تازه انگشت نگاری هم می کردند ولی بعد از یک مدت یکی از گیت ها هم خراب شد. البته این تقصیر الهلالی ها نبود که ما در فرودگاه معطل شدیم ، قوانین کشورشان بود ولی خسته کننده شد برای ما.
 
البته این هم که می گویید آنها معترض به تعداد ما بودند صحت ندارد چون قرار مان این بود. ما با این تعداد رفتیم ، آنها هم می توانستند همین تعداد را بیاورند. اما آنها با 50 نفر آمدند و فقط هم یک روز در تهران می مانند. این دیگر مشکل ما نیست. »
ماجدی که تاکید می کرد حتی یک ریال از هزینه سفر را استقلال نداده از مسئولان سازمان لیگ خواست تا بازی تیم شان با گهر را جابه جا کنند چون این فشردگی بازی ها می تواند ملی پوشان را مصدوم کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها