گروه کر آوای ماهان ایران بزودی در مسابقات آسیایی گروه های کر که توسط سازمان بین المللی اینترکولتور برگزار می گردد،‌اجرا خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۲۷
طنین آوای ماهان در آسیا

به گزارش جام جم آنلاین، گروه کر آوای ماهان دوشنبه پیش رو ۲۷ شهریور ۹۶ساعت ۱۸:۳۰ با اجرایی از قطعات کلاسیک و فولکلور در سالن موسسه سُرنا روی صحنه می رود که پیش درآمدی بر حضور آسیایی آنهاست.

این گروه به رهبری نیما فاتحی از سال ١٣٨٦ تأسیس و موفق شده در جشنواره فجر در سال ٩٠ رتبه دوم و در سال ٩٣ رتبه اول را کسب کند ضمنا این گروه سابقه شرکت در چند فستیوال و مسابقات بین المللی در کشورهای ترکیه و اسپانیا و کسب دیپلم های نقره و برنز را دارد. از فعالیت های دیگر این گروه میتوان به سال ٩٤ و ٩٥ اجرای کنسرت اولدسانگز در تالارهای ایوان شمس و تالار وحدت و کنسرت آوازهای رومانتیک در سالهای ٩٣ و ٩٥ در تالار رودکی اشاره کرد.


این گروه در حال آماده شدن برای مسابقات آسیایی گروه های کر است که توسط سازمان بین المللی اینترکولتور برگزار می شود، گروه کر آوای ماهان در این مسابقات در دو بخش کلاسیک و فولکلور(محلی) شرکت خواهد کرد.

قطعات اجرایی در بخش فولکلور (قطعات محلی ایرانی گیلکی، کردی و آذری) با تنظیم هایی از نیما فاتحی، حمید خنجری و آلفرد ماردویان و کلاسیک (قطعاتی از ادوارد الگار، رالف وگان ویلیامز، نیما فاتحی، موسس هوگان و مارکوس دتربک) خواهد بود.

اعضای این گروه به این شرح می باشند: رهبر و سرپرست: نیما فاتحی - سازهای کوبه ای : روشنک رفانی - سوپرانو یک : پرنیان روحانی ونهال فلاحتی - سوپرانو دو : رابعه فشارکی و گلنوش اکبری و نگین آقا محمدی - آلتو یک : مهسا دهکردی و مینا جعفری
-آلتو دو : فرناز ساحری و سالومه کشمیری- تنور یک : علیرضا بهروزی و یکتا یزدانی فرد - تنور دو : دانیال محبوبیان و علی حسینی - باس یک : پیام حسینی- باس دو : علی باقری و نیما بختیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها