جشنواره دهم موسیقی نواحی در آینه مهر

گروه های شرکت کننده کشورهای خارجی معرفی شدند

گروه ها و هنرمندان کشورهای خارجی شرکت کننده در دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۴۴
گروه های شرکت کننده کشورهای خارجی معرفی شدند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ستاد برگزاری دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران اسامی هنرمندان و گروه های شرکت کننده کشورهای خارجی این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

کوتمانالی سلطان بکُف و زمیربک بایالف از قرقیزستان،‌ گلتکین بُلوت و کِم سویندیک از ترکیه، محمدولی خلج از افغانستان، لیزا گوپ و لوتوز دوسردا از آلمان، هنرمندانی هستند که از این چهار کشور به کرمان آمدند تا در بخش های اجرایی جشنواره به معرفی آثار خود بپردازند. این در حالی است که هنرمندان آلمانی به منظور برگزاری کارگاه های آموزشی این دوره از جشنواره به ایران سفر کرده اند.

دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از سه شنبه ششم تا جمعه نهم تیرماه به دبیری احمد صدری در شهرهای مختلف استان کرمان برگزار می شود.

تاکنون تعدادی از گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره با استقبال ستاد اجرایی این رویداد هنری در محل اقامت خود حضور پیدا کرده اند که طی ساعت های گذشته به تعداد آنها رفته رفته افزوده می شود.

این در حالی است که تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور نیز بعد از صحبت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان مبنی بر معذوریت حضور خبرنگاران حوزه تخصصی موسیقی برای پوشش جشنواره به دلیل کمبود بودجه و استفاده از ظرفیت های استانی با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کرمان حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها