رهبر گروه کر فیلارمونیک تهران از آماده سازی این مجموعه موسیقایی برای برگزاری چند کنسرت ویژه در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۵۲
برنامه ویژه گروه کر فیلارمونیک تهران در تابستان

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا شفقی نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های انجام گرفته در این گروه موسیقایی گفت: بعد از چند برنامه ای که همراه با گروه کر نامیرا در سال گذشته برگزار کردیم، هم اکنون مشغول تمرین و آماده سازی برای برگزاری چند کنسرت ویژه و متفاوت هستیم که در تابستان امسال میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه این کنسرت از شکل و شمایل بسیار ویژه ای برخوردار است و مطمئن هستم که می تواند مورد استقبال ویژه تماشاگران قرار بگیرد بنابراین ترجیح می دهم جزئیات کنسرت را در وقت دیگری اطلاع رسانی کنم اما به طور حتم برنامه ها به شکلی است که می تواند جزو مهم ترین برنامه های ما در عرصه اجراهای صحنه ای باشد.

شفقی نژاد در بخش پایانی صحبت های خود توضیح داد: چندی پیش همکاری‌ای با فردین خلعتبری در تولید چند قطعه موسیقایی داشتیم که برای ما لذت بخش بود و در آینده ای نزدیک درباره جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

گروه کر فیلارمونیک تهران از جمله مجموعه های فعال حوزه موسیقی کلاسیک است که از سال ۷۹ با گردهمایی تعدادی از همکاران علیرضاشفقی نژاد فعالیت خود را آغاز کرد و سپس از سال ۸۰ تعدادی از شاگردان مشترک علیرضا شفقی نژاد و استاد محمد نوری به این گروه پیوستند. این گروه از زمان تشکیل تا به امروز موفق به اجرای قطعاتی برجسته در قالب کرال سمفونی و فولکلور از آهنگسازان بزرگ جهان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها