پنجمین همکاری جلیل سامان با فرید سعادتمند

آهنگسازی «نفس» آغاز شد

فرید سعادتمند آهنگساز شناخته شده، پنجمین همکاری خود با جلیل سامان را در سریال «نفس»، تجربه می کند.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۶۵
آهنگسازی «نفس» آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی این سریال، فرید سعادتمند پیش از این چهار تجربه موفق از جمله فیلم سینمایی اکران نشده «وقت بودن»، مستند «حدیث سرو» و دو سریال تحسین شده «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را با جلیل سامان داشته است.

پدر او حسین سعادتمند به موسیقی آوازی ایران مسلط و یکی از معروفترین نوحه خوانان صاحب سبک دراستان یزد است.

این آهنگساز که در محضر اساتید بنام و برجسته ای چون مجید انتظامی، حسین دهلوی، فرهاد فخرالدینی، هوشنگ کامکار، امیر معینی، کامبیز روشن روان و لوریس هویان تعلیم دیده، علاوه بر همکاری مستمر با سامان، ساخت موسیقی فیلم های سینمایی و سریالهایی چون «دلبری»، «حدیث سرو»، «شیار ۱۴۳»، انیمیشن عاشورایی «ناسور»، آهنگسازی و تنظیم قطعاتی از رضا صادقی، سالار عقیلی، محمد اصفهانی، مانی رهنما، علیرضا قربانی و... را نیز برعهده داشته است.

او برای آهنگسازی فیلم «وقت بودن» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بود.

تصویربرداری سریال «نفس» قرار است به زودی در شمال کشور ادامه پیدا کند. تاکنون چیزی نزدیک به 80 درصد از این سریال ضبط شده و ممکن است به تعداد قسمتهای کار اضافه شده و تصویربرداری مدت زمان بیشتری به طول بینجامد.

«نفس» تولید گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» است که با همت رضا نصیری نیا مجری طرح، ماه های آخر تصویربرداری را پشت سر می گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها