در قالب فیلمی به کارگردانی «کمال تبریزی» رونمایی خواهد شد

اولین همکاری گروه «دنگ‌شو» با یک خواننده ژاپنی!

«دنگ‌شو» پس از مدت‌ها به پرده نقره‌ای باز می‌گردد. به زودی فیلم‌سینمایی «دونده زمین» به کارگردانی «کمال تبریزی» در گروه «هنر و تجربه» اکران خواهد شد که موسیقی آن از ساخته‌های این گروه باسابقه است.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۰
اولین همکاری گروه «دنگ‌شو» با یک خواننده ژاپنی!

به گزارش جام جم نوا، این اولین همکاری دنگ‌شو و کمال تبریزی محسوب می‌شود ولی پروژه دونده زمین شش سال قبل ساخته شده است. این فیلم در سال 89 ساخته شد اما به دلایل گوناگون تا امسال نتوانست شانس اکران را کسب کند. موسیقی متن و تیتراژ این فیلم هم در فضای کارهای سال 89 گروه دنگ‌شو است و قطعه با کلامی که آنها برای دونده زمین آماده کرده‌اند با صدای «امید نعمتی» و «چی هیرو» است. چی هیرو خواننده ژاپنی است که در این اثر همراه دنگ‌شو بود و حضورش به داستان فیلم هم ارتباط دارد. این فیلم به تهیه‌کنندگی «علیرضا شجاع‌نوری» بیانگر داستانی واقعی در مورد «هازاما کامپه» هنرپیشه مشهور ژاپنی است که نذر کرد در سن ۶۰ سالگی دور دنیا را بدود. او پس از یک سال آمریکا و اروپا را دوید و در کشور ترکیه متوجه شد به سرطان لنفاوی مبتلا است. پس از آن با اراده‌ای استوار و با اعتقاد و ایمان بسیار به خداوند راه خود را ادامه داد و به ایران آمد و در نهایت پس از ۷۵۰ روز دوندگی، به ژاپن رسید.

«حمید خسروبیگی»، مدیر برنامه‌های دنگ‌شو، درباره موسیقی پروژه دونده زمین گفت:«قطعات این فیلم‌سینمایی در سال 89 ساخته‌ شده‌اند و روایتگر موسیقی آن زمان گروه دنگ‌شو است. موسیقی دنگ‌شو یک مهر و امضای مختص به خودش را دارد اما هر سال با تغییراتی همراه می‌شود چون تحول را دوست داریم. برای تیتراژ فیلم‌سینمایی دونده زمین هم یک قطعه با کلام را خواهید شنید که یک خواننده ژاپنی ما را در اجرای آن یاری کرده است. حضور این خواننده اتفاق متفاوتی در کارنامه کاری دنگ‌شو محسوب می‌شود.»

از سوی دیگر اعضای این گروه جمعه همین هفته برای دومین بار در سال 95 روی صحنه خواهند رفت. آنها روز هفده اردیبهشت با منتخبی از قطعات جدید و خاطره‌انگیزشان به میزبانی برج میلاد تهران با مخاطبان خود دیدار خواهند کرد. بلیت‌فروشی این برنامه از طریق سامانه «ایران کنسرت» در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند جایگاه مورد نظر خود را برای حضور در این کنسرت انتخاب کنند. دنگ‌شو پس از تهران به شهر اراک سفر خواهد کرد و برای اولین‌بار روز 21 اردیبهشت در این شهر برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند.

منبع: موسیقی ما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها