«کتاب طلایی سازدهنی» اثر تازه منصور پاک‌نژاد منتشر و به مجموعه کتاب‌های «دوره جامع آموزش سازدهنی» اضافه شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۷
«کتاب طلایی سازدهنی» منتشر شد

به گزارش جام جم نوا، در معرفی این کتاب عنوان شده است: سازدهنی سازی است که صدایش از اعماق احساس برمی‌خیزد و دل سپردن به آن روحی می‌خواهد به وسعت دریا دور از هیاهوی شهر. آرامشی در آن نهفته که ذهن را از تنش‌های روزانه می‌رهاند. بدیهی است که گسترش کاربری این ساز دوست‌داشتنی با منابع آموزشی کارآمد میسر می‌شود.

نویسنده کتاب‌های آموزش سازدهنی ایران گفت: «12 سال پیش کتاب‌های دوره جامع آموزش سازدهنی از سوی فدراسیون سازدهنی آلمان به عنوان روش تدریس مدرن و در سطح بالای استاندارد جهانی ارزشیابی شدند. نویسنده این مجموعه آموزشی این ارزشیابی را برای امروز تایید نمی‌کند و با نگرشی دیگر برای به‌روز شدن و گسترش ابعاد مباحث مورد آموزش و بانگاهی به نیاز نسل جوان‌تر، کتاب طلایی و CD همراه آن را به عنوان اثری لازم مقدم و مکمل کتاب‌های اول تا سوم با عنوان «شیوه نوین آموزش سازدهنی» به این مجموعه اضافه می‌کند.»

این کتاب هشت سال پس از چاپ کتاب سوم پاک‌نژاد منتشر می‌شود. وی بر این عقیده است که اضافه شدن تجربیات آموزشی هشت سال اخیرش به آن‌چه از سال‌های پیش از آن به دست آورده و تعاملی که در این دوران با هنرجویان خود داشته، اندوخته‌هایش را برای به اشتراک گذاشتن با علاقه‌مندان سازدهنی پربارتر کرده است.

طبق اظهارات منصور پاک‌نژاد، تلاش وی بر این بوده است که مجموعه چهار کتابی که از این پس در دسترس دوستداران سازدهنی قرار دارد، به عنوان یک بسته آموزشی هرگونه نیاز هنرجویان نوآموز تا سطح متوسط را تامین کند. پخش سراسری « کتاب طلایی سازدهنی» از بهمن‌ماه توسط انتشارات سرود آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها