«سی و پنجمین نشست افق رسانه»، با موضوع «دین در رسانه» و با حضور برنامه سازان و مدیران رسانه ملی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۳۹۸
اولویت اصلی رسانه ملی،اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه هاست

به گزارش شبکه خبر، در این نشست، مهندس ضرغامی، رئیس رسانه ملی، با اشاره به جایگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی در اندیشه و نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: انتظار جامعه اسلامی از رسانه ملی خود، حرکت به سمت ارزش های متعالی دین و تربیت آحاد مردم براساس این آموزه‌هاست.

ضرغامی، هنرمندی در تبلیغ مستقیم و غیرمستقیم، سفارش محوری، درک صحیح از مخاطب انبوه، مرجعیت دینی رسانه ملی نزد مخاطبان، شناساندن صحیح معروف و منکر در جامعه، معرفت افزایی و عمق بخشی به اعتقاد و دانش دینی مردم، استفاده هرچه بهتر از ظرفیت‌های تولیدات معارفی در سطح جامعه و مراکز دینی، «اقناع» به جای «اغوا»، مناسک سازی، نوآوری، پدیده سازی و استفاده از پژوهش‌ها و نظرسنجی های دقیق برای روشن شدن نیازهای واقعی مردم را از جمله موضوعات مهم تبلیغات دینی در رسانه دانست و بر برنامه ریزی جامع و متوازن برای اثربخشی ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی در عرصه دینی تأکید کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما، کمک به اجرای موفق مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها را از جمله وظایف اصلی رسانه ملی در شرایط کنونی دانست و گفت: این وظیفه فقط به اطلاع رسانی، محدود نمی شود، بلکه آماده سازی افکار عمومی، خنثی سازی عملیات روانی دشمن و برنامه ریزی دقیق و هماهنگ با دولت برای اجرای سیاست های مصوب از جمله اولویت های برنامه سازمان رسانه ملی است. رسانه های مکمل نیز به متن نیز بپردازند و از حاشیه پردازی پرهیز کنند.

ضرغامی، «مقاوم سازی» اقتصاد را کلید حل مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: تثبیت و تحکیم اصول و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی و تقویت برنامه ها و اقدامات قوای سه گانه بر عهده رسانه ملی است که باید با همه توانمندی در این زمینه اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها