اخاذی خواستگار خیابانی از دختر دم‌بخت

خواستگار شیاد که با ادعای در اختیار داشتن تصاویر خصوصی دختران دم‌بخت از آنها پول و طلا اخاذی می‌کرد، با شکایت یکی از دختران فریب‌خورده به دام پلیس مشهد افتاد.
کد خبر: ۵۶۴۶۵۶

به گزارش جام‌جم، سرهنگ کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: چند روز پیش دختر جوانی با حضور در کلانتری گلشهر علیه مردی به اتهام اخاذی شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، او چندی پیش در خیابان با مردی آشنا شده و مرد جوان با ابراز علاقه به وی و این که قصد ازدواج با او را دارد، اعتماد شاکی را جلب و چند بار از او پول دریافت کرده تا این که مدتی بعد با ادعای این که تصاویر شخصی شاکی را به‌دست آورده و قصد دارد آنها را در محل زندگی یا محل کارش پخش کند، ‌از شاکی پول و طلا گرفته، اما به جای پس دادن تصاویر، دوباره پول بیشتری از او خواسته و شاکی نیز با حضور در مرکز پلیس از مرد جوان به اتهام اخاذی شکایت کرده است.

دستگیری خواستگار فریبکار

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با طرح این شکایت، تحقیق پلیس برای دستگیری متهم آغاز شد تا سرانجام ماموران انتظامی روز یکشنبه بیست‌ونهم اردیبهشت متهم را در خانه‌اش در منطقه گلشهر مشهد دستگیر کردند.

اعتراف به اخاذی از دختران

متهم با انتقال به کلانتری اعتراف کرد با فریب دختران دم‌بخت از آنها اخاذی می‌کرده است.

کریمی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات گفت: با پرسه زدن در خیابان‌های مشهد، دختران جوان را شناسایی و با ارائه پیشنهاد دوستی، با آنها ارتباط برقرار می‌کرده و به بهانه ازدواج، فریبشان می‌داده و در ادامه با ادعای این‌که تصاویر خصوصی آنها را به دست آورده و می‌خواهد آنها را برای خانواده‌هایشان یا محل کارشان ارسال کند، از دختران اخاذی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد با هشدار به شهروندان بویژه دختران جوان، از آنها خواست از برقراری ارتباط‌های خیابانی خودداری کنند و به خواستگاران فریبکار اعتماد نکنند.

بنابراین گزارش، متهم اخاذ در اختیار اداره پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت. افرادی که در دام این متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در مرکز پلیس از وی شکایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها