مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اهواز مطرح کرد؛ 

تجهیز1100دستگاه تاکسی در اهواز به بارکد های پرداخت آنلاین کرایه

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دستگاه از تاکسی های اهواز به برچسب های QR مجهز شده اند و شهروندان می توانند با نصب برنامه اهواز من و اسکن بارکد QR ، تجربه ای هوشمندانه برای پرداخت آسان و امن کرایه تاکسی را تجربه کنند .
کد خبر: ۱۴۵۷۱۸۸

جام جم آنلاین - خوزستان، امیر صفی خانی با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهروندان جهت پرداخت کرایه تاکسی همراه داشتن پول نقد و برای رانندگان پس دادن مابقی کرایه می باشد، اظهار کرد: شهرداری اهواز با ارائه برنامه اهواز من ، ارائه خدمات و انجام امورات مرتبط با شهرداری را برای شهروندان به آسانی فراهم آورده است .

 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اهواز اضافه کرد:پیشرفت فناوری، توسعه زیرساخت‌ها و گسترش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و نرم‌افزارهای مرتبط با آن‌ها دستیابی به روش‌های نوین پرداخت را امکان‌پذیر کرده است ؛ پرداخت آنلاین کرایه تاکسی از طریق بارکدهای QR از روش هایی است که علاوه بر مدیریت زمان ، نگرانی‌های مربوط به بهداشت ، حمل نقدینگی و خطرات احتمالی آن کاهش می یابد.

 

وی گفت: با همکاری ارزشمند و قابل تقدیر اداره کل روابط عمومی شهرداری اقدامات لازم جهت آشنایی ، آموزش و فرهنگ سازی شهروندان با برنامه اهواز من و نحوه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی در حال انجام می باشد .

 

صفی خانی در پایان ضمن تشکر از سازمان فاوا بیان کرد: باهمکاری سازمان فاوا شهرداری تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دستگاه از تاکسی های اهواز به برچسب های QR مجهز شده اند و شهروندان می توانند با نصب برنامه اهواز من و اسکن بارکد QR ، تجربه ای هوشمندانه برای پرداخت آسان و امن کرایه تاکسی را تجربه کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها