تبادل آتش میان مقاومت لبنان و ارتش اشغالگر در جبهه شمالی

مقاومت لبنان، ظهر امروز مزارع اشغالی شبعا و یک پایگاه نظامی اشغالگران صهیونیست را در کفرشوبا هدف قرار داد و در مقابل رژیم صهیونیستی نیز نقاط مرزی جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، منابع رسانه‌ای از شلیک موشک‌های جدید از سوی مقاومت لبنان به سمت مزارع اشغالی شبعا و پایگاه «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اصابت یکی ازموشک‌ها به تانک ارتش این رژیم در منطقه «هاردوف» (مزارع اشغالی شبعا) را تایید کرد. 

پایگاه خبری الجزیره با انتشار این خبر نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مقابل، اقدام به گلوله‌باران مناطق مرزی در جنوب لبنان کرد. 

خبرگزاری رسمی لبنان نیز از بمباران شدید اطراف «علما الشعب» و «الضهیره» در منطقه مرزی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد. 

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از تبادل آتش بین حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا خبر داد و فلسطین الیوم نیز نوشت که ارتش اشغالگر با گلوله‌های فسفری، جنوب لبنان و به طور مشخص روستا‌های علما الشعب، الجبین و طیر حرفا در منطقه مرزی را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز با انتشار بیانیه‌ای از شهادت سه تن دیگر از نیروهایش در نبرد با رژیم صهیونیستی در مرز‌های لبنان خبر داد و اعلام کرد که به این ترتیب شمار شهدای حزب‌الله از هفتم اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی)، به ۱۹ نفر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها