مدیر کل فنی و حرفه‌ای البرز خبر داد؛

کسب رتبه اول کشوری توسط فنی و حرفه‌ای البرز

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از کسب رتبه اول کشوری این اداره در ارزیابی عملکرد آموزشی اجرایی سه ماهه اول سال جاری بخش دولتی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

بهزاد غفاری http://jamejamonline.ir اظهار کرد: با اجرای کامل برنامه عملکردی ابلاغی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تحقق ۱۹۹ درصدی تعهدات آموزشی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز موفق به کسب رتبه اول عملکرد آموزشی اجرایی بخش دولتی سه ماهه اول امسال در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شد.

وی بیان کرد: این اداره کل با ۸ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای غیر دولتی، متولی ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار مختلف استان با هدف تربیت و توانمندسازی نیروهای ماهر کارآمد و ارتقا مهارت منابع انسانی شاغل در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان می‌باشد.

بهزاد غفاری دستیابی به این مهم را حاصل همت تمام همکاران ساعی و پرتلاش اداره‌کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد و تلاش بیش از پیش همه مربیان، کارشناسان و متولیان امر مهارت آموزی استان را جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ضروری برشمرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها