کمیته امداد قدم‌های مؤثری در افزایش اشتغال، راه‌اندازی کسب‌وکار و خودکفایی مددجویان برداشته است

تحول اشتغال‌زایی در کمیته امداد

رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز؛

یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه در البرز

رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از آغاز یازدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه با توزیع ۱۵۶ هزار بسته معیشتی در استان البرز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۳۱
رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از آغاز یازدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه با توزیع ۱۵۶ هزار بسته معیشتی در استان البرز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سرهنگ پاسدار مهران طیران گفت: رزمایش کمک های مومنانه پس از شیوع ویروس منحوس کرونا با دستور مقام معظم رهبری از ماه مبارک سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۱۰ مرحله آن انجام شده است.

وی اظهار داشت: سپاه و بسیج با کمک تمام نهادها و تشکل ها همچون اوقاف و امور خیریه، بنیاد مستضعفان، بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، آستان قدس رضوی، شهرداری ها،‌ استانداری و... و با مدیریت نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج این تفکر جمعی را شکل داده است.

وی گفت: یازدهمین مرحله از این رزمایش نسبت به مراحل قبلی تفاوت کمی دارد به طوریکه در مراحل گذشته رزمایش با اعلام رمز عملیات از سوی فرمانده سپاه استان در نواحی مختلف سپاه البرز با مرکزیت استان آغاز می شد ولی در سال جاری این رزمایش از صبح امروز در نواحی سپاه آغاز شده و سپس مراسم نمادین استانی آن در عصر امروز در مصلای نماز جمعه کرج برگزار می شود.

طیران افزود: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ۱۵۶ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)‌و تبلیغات اسلامی استان تهیه شده که توزیع آن از امروز آغاز می شود.

وی تصریح کرد: در این رزمایش ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته از سوی سپاه و بسیج، ۱۰ هزار بسته از سوی آستان قدس رضوی، ۲۳ هزار و ۵۰۰ بسته از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۰ هزار بسته از سوی تبلیغات اسلامی و ۱۰۰ هزار بسته نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ تهیه شده است.

وی گفت: همچنین قرار است علاوه بر توزیع ۲۳ تن گوشت مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ۱۸ سری جهیزیه از سوی سپاه و بسیج و ۱۷ سری جهیزیه نیز از سوی ستاد اجرایی به زوج های جوان اهدا شود.
یازدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه عصر امروز در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها